شرایط استفاده از بسته ها:

  1. هر بسته فقط در بازه زمانی قرارداد منعقد شده در دسترس هست و خدمات دوره ای قابل درخواست به دوره بعدی منتقل نخواهد شد.
  2. خدمت نظافت شامل گردگیری و شستشوی سطوح پارکینگ و حیاط، راه پله ها و جلوی واحدها، تنظیف شیشه های لابی، آینه آسانسور و در پارکینگ می باشد.
  3. مدیر مجتمع در صورت تمایل می تواند رقمی را به عنوان افزایش ذخیره صندوق مجتمع، جهت تامین هزینه های پیش بینی نشده اختصاص دهد. در انتهای مدت قرارداد و در صورت تمدید قرارداد، موجودی صندوق به عنوان پشتوانه برای هزینه های پیش بینی نشده در صندوق باقی خواهد ماند و در صورت فسخ قرارداد، موجودی صندوق متناسب با آورده هر یک از ساکنین به ایشان عودت خواهد یافت. همچنین، در صورت نقل  و انتقال هر یک از ساکنین، میزان آورده ایشان به صندوق مجتمع، عودت خواهد یافت.
  4. مجتمع هایی که در بسته آن ها خدماتی مانند تعمیرات پکیج، درب برقی، کولر گازی و کولر آبی وجود دارد، در هر سال، 2 بار از خدمات رایگان بهره مند خواهند شد. منظور از خدمات رایگان، اجرت رایگان می باشد و شامل قطعات مصرفی نمی باشد.
  5. برف روبی رایگان، شامل پیاده روی جلوی مجتمع و ایجاد راه برای رفت و آمد در حیاط، هر سال 2 بار می باشد.
  6. بیمه لوازم داخل منزل تا سقف 300 میلیون ریال می باشد. در صورت تمایل به افزایش پوشش این بیمه، هر واحد می تواند با پرداخت اضافه بها، الحاقیه افزایش سقف بیمه نامه را دریافت کند.
  7. خدمت رایگان خشکشویی، شامل 2 نوبت جمع آوری لباس جهت اتو، به تعداد حداکثر 20 لباس (پیراهن، شلوار، مانتو) در ماه می باشد. همچنین، مشتری های محترم می توانند از مزایای ایاب و ذهاب رایگان برای تحویل لباس های عروس، کت و پالتو نیز استفاده نمایند.
  8. کارواش رایگان، شامل 2 بار سرویس در ماه و در محل همان مجتمع می باشد.
  9. مجتمع هایی که از بسته های دارای سرویس سالیانه کولر آبی استفاده می کنند، در اول فصل گرما از خدمات رایگان راه اندازی کامل و شستشو کولر و در انتهای فصل گرما از تخلیه و کاور کردن کولر ها به طور رایگان بهره مند خواهند شد.
  10. امکان صدور بیمه نامه برای آسانسورهای بدون استاندارد وجود ندارد. شرکت ساختمانم امکان پیگیری و دریافت استاندارد را خواهد داشت. بدیهی است هزینه استانداردسازی و اخذ مجوزها به عهده مجتمع می باشد.
  11. خدمت رایگان گلکاری شامل علف زنی، مرتب کردن خاک و کاشت گل های متناسب با فصل، دو بار درسال بوده و تا سقف 20 مترمربع هست. برای متراژهای بالاتر، هزینه اجرت جداگانه توافق خواهد شد. بدیهی است هزینه تهیه گل ها با مجتمع می باشد.
  12. خدمت رایگان نگهداری فضای سبز شامل آبیاری، سم پاشی و نگهداری، بین 1 بار در ماه (در ماه های سرد) و 8 بار در ماه (در ماه های گرم) و بر حسب نیاز پوشش گیاهی به مجتمع مراجعه نموده و نسبت به آبیاری، علف کشی و در صورت نیاز سم پاشی اقدام می نماید.
  13. خدمت آسانسور بر اساس نوع درب های لولایی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک آسانسور می باشد.
  14. سرویس فوری آسانسور به صورت شبانه روزی خواهد بود.
  15. بر حسب نوع بسته انتخابی، نظافت مجتمع بین 1 تا 4 مرتبه در ماه قابل ارائه می باشد. نظافت عمومی ساختمان شامل جاروی سطح پارکینگ، سطح راه پله ها و پاگردها، شیشه های لابی، نظافت درب پارکینگ و... می باشد. بدیهی است نظافت خارج از موارد فوق، قابل انجام است لیکن مشمول هزینه اضافی خواهد شد. شلنگ با طول مناسب می بایست توسط مجتمع تامین گردد. مواد شستشو توسط شرکت ساختمانم تهیه می گردد. سایر ابزار نظافت نیز توسط مجتمع فراهم گردیده و در مکانی مناسب و قابل دسترس برای پیمانکار نظافت قرار داده می شود.
  16.   حداقل یک روز قبل از نظافت، از طریق تابلو اعلانات اپلیکیشن، به همه واحدها تاریخ و زمان حضور پیمانکار نظافت اعلام می گردد. لذا، ترجیحا همه خودروها در زمان حضور پیمانکار نظافت از پارکینگ و صحن حیاط توسط ساکنین محترم خارج گردد.
  17. رفع موانع احتمالی برای تمیزکاری مشاعات توسط پیمانکار نظافت بر عهده ساکنین محترم می باشد.
  18. در کلیه خدمات بسته ها، هزینه مربوط به تهیه جنس و لوازم اعم از مصرفی و یا معیوب مشمول پوشش بسته ها نمی باشد.
logo-1.png

سامانه خدمات و تعمیرات مدیریت ایرانیان نامدارکه به اختصار "ساختمانم" نامیده میشود

آدرس : مشهد، بین ابوذرغفاری ١١ و١٣ پلاک ٦٥
تلفن : ٣٨٤٤٣٤١١-٠٥١
ایمیل : info@sakhtemanam.ir
موبایل :
٠٩١٥٢١٥٦٨٤٦

پیوستن به ما

logo-samandehi
Image
تمامی حقوق این سایت مربوط به شرکت ساختمانم می باشد

جستجو

آدرس : مشهد، بین ابوذرغفاری ١١ و١٣ پلاک ٦٥
تلفن : ٣٨٤٤٣٤١١-٠٥١
موبایل : ٠٩١٥٢١٥٦٨٤٦